دریاهنگ

آهنگ دریا

دریاهنگ

آهنگ دریا

گر در طلب گوهر کانی، کانی
ور در هوس لقمه نانی، نانی
این نکته رمز اگر بدانی دانی
هرچیز که در جستن آنی، آنی

*مولانا*

طبقه بندی موضوعی

نرسیدن، کسب و کار من است

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ

یاحق...


یکی از تخصص های من، نرسیدن به آرزوهایم است؛ یعنی نمی دانم چه می شود اما، همیشه وسط های کار، گاهی حتی نزدیک به رسیدن، دری به تخته می خورد و آرزوی بیچاره من هم به بن بست!

نمی دانم شاید آرزوهایم را زیادی بزرگ و آرمانی انتخاب می کنم؛ اما دیده ام آدم هایی را که به آرمان های شان دست می یابند؛ گاهی حتی آرمان هایی که زمان انتخاب، کلی دست نیافتنی اند؛ یعنی فقط خودشان نیستند که باید عمل کنند؛ باید قانونی تصویب شود؛ مجری ای باشد که آن را اجرا کند و خیلی چیزهای سخت و دور از ذهن دیگر؛ اما ابر و باد و مه و خورشید و فلک، دست در دست هم دادند، تا بشود و شد...

من اما، همه دنیا هم اگر جور و به سامان باشد، درست در لحظه آخر، آن جا که باید حرکت اصلی ام را انجام دهم و تنها یک گام به قله مانده، به قعر دره پرت می شوم!

بی حوصلگی این سال ها و بی ارادگی و علاقه به زندگی کردن با شعار "هر چه پیش آید، خوش آید" نیز می تواند مزید بر علت شود!

اما به نظر دلایل محکم تری هم وجود دارد!

این طور نیست؟!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۵
**راضیه **

نظرات  (۶)

۱۵ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۰ شهریار صامت
سلام
این طور نفرمایین سرکار.
همیشه لحضه آخر خدا نزدیک تر میشه...
اما خوبه اینکه تو جمله آخر یه تلنگر زدین.
به هر حال دنیا به این چیزاش خوشه.
پیروز باشید.
پاسخ:
سلام
ممنونم
همچنین
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۰ مصطفی موسوی
اصلا این مقوله ی آرزو و تقدیر و صلاح و تلاش و ... خیلی پیچیده است!
پاسخ:
موافقم : (
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۹ آبان ابانی
ارزو ...
مدت دلم ارزویی را می خواهد ولی نمیشود ...همه چیز دست ادم نیست ..
پاسخ:
دقیقا همین طوره : (
سلام
به به منزل نو مبارک!
امان از دست این بلاگفا که یه ملتی رو بی خانمان کرد!

پاسخ:
سلام
ممنونم دوست خوبم
ای امان!
اینم آدرس جدید من!
البته هنوز خالیه!
پاسخ:
به به مبارک ه : )
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۸ نیمه سیب سقراطی
تجربه بهم ثابت کرده کف ِ یه خواسته ی بزرگ از سقف ِ یه خواسته ی کوچیک ، بالاتره :) زیاد بخواه ه ه ه ه ...
پاسخ:
چه جمله زیبایی : )
تو وب قبلی م هم نوشته بودم که متاسفانه، اساسا آرزو کردن بلد نیستم و دعاهام همیشه یه سری دعای کلی ه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">