دریاهنگ

آهنگ دریا

دریاهنگ

آهنگ دریا

گر در طلب گوهر کانی، کانی
ور در هوس لقمه نانی، نانی
این نکته رمز اگر بدانی دانی
هرچیز که در جستن آنی، آنی

*مولانا*

طبقه بندی موضوعی

در آستانه انفجار

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ب.ظ

یاحق...


اطرافم را نگاه می کنم و شلختگی اتاق، حالم را بد می کند؛ یادم می آید که من همان دختری ام که روزگاری نمی توانستم جای شلوغ و شلخته را تاب بیاورم؛ اما حالا، حالا که بزرگ تر شده ام، حالا که باید مرتب تر و منظم تر باشم، شلخته تر شده ام؛ البته شلختگی هایم معطوف به میز تحریر بیچاره ام می شود و باید چند روز بگذرد تا حوصله کنم و مرتبش کنم!

همه این ها بر می گردد به شلوغی های ذهنم؛ ذهن 21 ساله ای که انگار تاب این همه دغدغه و مشغله را ندارد؛ مشغله هایی که گاهی بی ارزش تر از آنند که ذهنت را درگیرشان کنی اما هستند؛ همه این ها باعث شده که آرامشم را از دست بدهم و از دست رفتن آرامش، برابر است با شکست در خیلی کارها...

گاهی فکر می کنم که مرا چه شده که شبیه 63 ساله ای شده ام که در ابتدای میانسالی، آن قدر خسته است که گاهی می خواهد که زندگی اش را بدهد و تمام...

و این منم 21 ساله ای خسته در آستانه انفجار...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
**راضیه **

نظرات  (۴)

۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۰ رحمانیان. عباسی
سلام دوست گرامی...لطفا به وب من هم سر بزن و نظرت رو بگو.باتشکر
پاسخ:
سلام
حتما
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۴ محدثه کوهپایی
آخ...
چی شده که یهو اینجوری شدم؟؟
خسته...
بی حوصله...
گاهی هم عصب...
واقعن چی شد؟؟؟
پاسخ:
نمی دونم محدثه
شاید از اثرات بالا رفتن سن باشه :/
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۸ مصطفی موسوی
انصافا 63 ای ها در ابتدای میانسالی نیستن دیگه. دهه ی سوم زندگی رو نمیشه گفت میانسال. حالا مثلا دو سه سال آخرش شاید اما 31 هنوز خیلی فاصله داره:)
پاسخ:
عرض کردم 63 ساله نه متولد 63 : ))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">