دریاهنگ

آهنگ دریا

دریاهنگ

آهنگ دریا

گر در طلب گوهر کانی، کانی
ور در هوس لقمه نانی، نانی
این نکته رمز اگر بدانی دانی
هرچیز که در جستن آنی، آنی

*مولانا*

طبقه بندی موضوعی

ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ

یاحق...


نمی دانم چرا همیشه، روند تدوین پروژه های دانشگاهی، جلسه آخر آن درس مشخص می شود؛ به هیچ عنوان متوجه نمی شوم چرا استادان گرامی، کل ترم را رها می کنند و دقیقا آخر ترم که منتهی به امتحانات است و کلی کار روی سر آدم ریخته، یادشان می آید که بگویند فصل اولش فلان جور باشد و فصل دوم بهمان جور!

درست است که من هیچ وقت در فرجه ها، بیش از یک درس را نخوانده ام و اگر هم خوانده ام به زور بوده و همیشه اول فرجه های یک هفته ای ام برنامه ریزی کرده ام که اول درس مربوط به امتحان اول را می خوانم و بعد فلان درس که سخت است یا وقتی برایش نداریم؛ بماند که به جز دو امتحان همگی پشت سر هم و بدون حتی یک روز زمان برگزار می شوند؛ طبق معمول هر ترم...

کل فرجه نازنینم را گذاشتم برای پروژه؛ البته اغراق نکنم؛ کل وقتی را که ممکن بود درس بخوانم را پای پروژه بی خودِ هرترمی گذاشتم که آخرش نفهمیدم به چه دردی می خورد یا قرار است بخورد! شانس بزرگ من این است که چاپ خانه محترمی می شناسم که یک روزه کارت را صحافی می کند؛ آخر استادان مان کار صحافی شده می خواهند... 

حالا من بلند شده ام و به جای خواندن جزوه نه چندان کم حجمی که شنبه امتحانش را دارم، اتاقم را گردگیری می کنم تا مبادا ساکنین نازنین اتاقم آزرده شوند؛ باشد که رستگار شوم...

شما هم وقتی کلی کار دارید، سراغ جرجیس می روید یا فقط من این طورم؟!


+ دعا کنید از امتحانات نخوانده ام سربلند بیرون آیم...

++ روزهای آخر شعبان است، ما را نیز از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید.

+++ عنوان، بخشی از ترانه فاطمه شمس

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
**راضیه **

نظرات  (۹)

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۹ حسین غلامى خواه
موفق باشی.
پاسخ:
ممنونم
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۵ آبان ابانی
احساس همدردی ..
من هم شنبه باید پروژه ام را بروم پیش استاد ارائه دهم ...
پروژه من معادل همان پایان نامه کارشناسی است ...:)
پاسخ:
برای منم معادل همون پایان نامه کارشناسی ه اتفاقا...
البته 4 ترم باید انجام بشه...
یه سری کار مربوط به هم ه.
منم باهات هم دردی می کنم عزیزم
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۵ سینا نبی زاده
درود ؛
مطالب و نوشته هاتون زیباست 
خوشحال میشم نظراتتون رو درباره اشعار بدونم
موفق باشید و شاد
پاسخ:
سلام
لطف دارید
حتما
البته صاحب نظران باید نظر بدن.
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۷ محدثه کوهپایی
آخ  آخ دوست جان...
اولن بذار اعتراف کنم من هیچچچ وقت فرجه درس نخوندم و به فرجه هام مثل یه زنگ تفریح نگاه کردم:))
و بعد اینکه متنفرم از استادیی که آخر ترم کار میدن و جزوه:|
الان واسه شنبه امتحان تعزیه دارم
450 صفحه اس و من فقط دو صفحه خوندم:)))))

+ منم دعا کن راضیه :)

پاسخ:
چه طرز نگاه مون شبیه همه ها رفیق : )
دقیقا فرجه رو برای استراحت می خوام همیشه : )
تو موفقی محدثه جان من مطمئنم : )
سلام.
امتحانات نخوندرو نمیدونم! ولی حتما خونده هارو عالی میشی راضیه جان.انشاا ...ک اون نخونده هارم با شب امتحانی خوندن خوب میشی!!! 
برای همه کنکوریا هم دعا کنیم...چقدر الان پر از استرسن...خدا کمکشون کته.
زیرسایه خدا.
پاسخ:
سلام دوست عزیز
مشکل این جاست هیچی نخوندم : ))
اون جمله هم اشاره به همه امتحاناتم داشت : ))
ان شاا... که به یاری خدای مهربون همه موفق باشن : )
موفق باشی خانم.
نگران نباش همه اینها میگذره.
پاسخ:
ممنونم ساجده جان : )
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۶ مصطفی موسوی
من که وسط امتحانا شدم معلم بی جیره و مواجب بلاگ!
همه همینطورن نگران نباشید!
پاسخ:
اجرکم عندا... : ))
ممنون از دلداری : )
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۸ نیمه سیب سقراطی
اتفاقا من توی فرجه ها خودمو خفه میکردم :)))

+ موفق باشی دوست :)
پاسخ:
نمی دونم بگم خوش به حالت یا نه : ))
ممنونم دوست : )
خرداد پر حادثه! دقیقن امروز داشتم بهش فکر می‌کردم :) تولد و مرگ و اتفاقات مربوط به خیلی از آدم‌های بزرگ زندگی من یه جوری به خرداد مربوط میشن! و این برای من که متولد خردادم یه دریا از نشانه هاست!
پاسخ:
دیگه به خرداد پرحادثه عادت کردیم خب...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">