دریاهنگ

آهنگ دریا

دریاهنگ

آهنگ دریا

گر در طلب گوهر کانی، کانی
ور در هوس لقمه نانی، نانی
این نکته رمز اگر بدانی دانی
هرچیز که در جستن آنی، آنی

*مولانا*

طبقه بندی موضوعی

یاحق...


چندی پیش، به وبلاگ یکی از دوستان اینستایی مان دست یافتیم(البته خودشان آدرس دادند ها) که اگر اشتباه نکنم، قبل ترها هم بی این که نویسنده اش را بشناسم، وبلاگش را دیده بودم! نکته جالب و حائز اهمیت(برای من البته) این بود که کسی که با دیدن عکس ها و خواندن کپشن های اینستاگرامش دیده بودم، با کسی که از وبلاگش برای خودم ساخته بودم، کاملا تفاوت داشت! شخصیت اینستایی اش که به نظرم به شخصیت واقعی اش خیییلی نزدیک تر است، برایم خییلی دوست داشتنی تر بود از شخص وبلاگی اش! البته احتمالا دوست عزیز من، این ها همه هست و این ها همه نیست...

نمی دانم تا به حال برای تان پیش آمده که با دوستی که از نزدیک می شناسیدش، از طریق یکی از این شبکه ها، چت کنید و حس کنید کسی که دارید با او چت می کنید، با کسی که می شناسید خیلی فرق دارد؟!

القصه این که انگار، در مجازی، همه مان، رنگ و لعابی دیگر می گیریم و عطر وجودمان عوض می شود؛ نه این که عوض شود؛ بهتر است بگویم کامل تر می شود؛ ابعاد پنهان وجودی مان رخ می نمایند؛ و این می تواند خیلی خوب باشد یا خیلی بد. 

مراقب شخصیت هایی که از خود می سازیم باشیم!


+ حسی به من می گوید سر و ته مطلبم معلوم نشد! این طور است؟!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
**راضیه **

نظرات  (۷)

۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۲:۵۳ مهیار کامرانفر
میهمان شما در وبگاه خود می باشم .

یا حق
پاسخ:
یا علی...
درسته حرفات
برای منم خیلی این اتفاق افتاده
تو دنیای مجازی ادما وجهه ی مثبت ترشون رو به نمایش میگذارن اکثرا
پاسخ:
ای کاش شبیه همون وجهه مثبت تره بشیم تو وقعیت هم...
سرو تهش که معلومه
هوم....نمیدونم که...
با نوشتن میتونی با افکار و باورهای یکی از نزدیک اشنا بشی چون توواقعیت یه چیزای هست که ادم از خود واقعیش دور میکنه
اینستا نگاه ادمه....به چیای که میبینه نوشتن فکر و احساسش....
ذهنم درگیر شد چون من ادمای دنیای واقعیم هم هستن 
نمیدونم که:)))
پاسخ:
همین رو می گم دیگه؛ آدم های دنیای واقعی، تو مجازی حس متفاوتی به آدم القا می کنن : )
همیشه فکر می کنم ادم ها تو وبلاگشان بیشتر شبیه خودشان هستند ..
تو اینستا..تو فیس بوک ادم ها ..اشیا ..همه چیز شیک است ..
غصه ها وجود ندارد ..جهان زیبا است ...
پاسخ:
آره اینم هست. آدم تو اینستا و فیس بوک بیشتر خوشی هاش رو به نمایش می ذاره!
همه چیز هم رنگی و قشنگ ه...
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۵ محدثه کوهپایی
راضیه... ینی منم وبلاگم با اینستام فرق داره؟؟؟؟
پاسخ:
نه فرزندم مال تو کاملا تطابق داره : ))
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۲ لولا پالوزا
چرا سر و ته مطلب معلوم شد و اینکه خودمون باشیم برای خودمون خوبه :)
اما...
سر و ته اون پست "و اینگونه بود که ما اهل خواندن شدیم..." معلوم نشد:)
پاسخ:
مشکل فنی پیش اومد؛ بخشی از متنم پاک شد!
درستش کردم!
دوباره بخونین پلیز : )
من وبلاگمو به اینستا ترجیح میدم
واقعی‌تره
پاسخ:
: )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">