دریاهنگ

آهنگ دریا

دریاهنگ

آهنگ دریا

گر در طلب گوهر کانی، کانی
ور در هوس لقمه نانی، نانی
این نکته رمز اگر بدانی دانی
هرچیز که در جستن آنی، آنی

*مولانا*

طبقه بندی موضوعی

یار دبستانی

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ب.ظ

یاحق...


بعد از 10 سال یکی از هم کلاسی های دبستانم رو توی اینستاگرام پیدا کردم؛ ایشون هم بی معطلی من رو بردن به گروه بچه های دبستان...

دقیقا همین امروز با هم قرار داشتن که برن بیرون...

و من به دلیل مهاجرت از اون شهر، نتونستم برم...

و این منم با کوله باری دلتنگی...


+ پست فوق هیچ حرف خاصی برای گفتن نداشت؛ فقط نامه ای بود حاوی دلتنگی هایی که کنج دلم مانده اند...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲
**راضیه **

نظرات  (۵)

۲۲ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۵ شاهین زارع
آخی.
چقد نوستالوژی
یه سفر به اون شهر برو دوستاتو ببین خیلی خوش میگذره ارزششو داره
پاسخ:
حتما
در اولین فرصتی که بتونم یه سر می رم تهران...
دقیقن من هم همین یکی دو روز پیش به این سعادت نائل آمدم!
عضو شدن در گروه دوستان دبستانی که فقط یک سال اونجا درس خوندم
حس بسیار بسیار خوبیه پیدا کردن بعضی آدم‌ها
پاسخ:
واقعا حس خوبی ه...
یک هفته ای میشه ننوشتید
کجایید؟
پاسخ:
زیر سایه خداوند...
والا من هیچ دل خوشی از یاران دبستانیم ندارم! همین جوری خود به خود پیدا هستن و باید تلاش کنم که گم شن تازه!:)) 
البته یه دوستی داشتم سوم دبستان، اونو رسما گم کردم و هنوزم که هنوزه با هیچ کدوم ازین شبکه های اجتماعی هم نتونستم پیداش کنم!:((
 راستی اگه دوست داشتی اسمت توی اینستاگرامو بگو تا بیابمت!
پاسخ:
عزیزممم
دوست خوب ه... خیلی خوب...
حتما : )
سلام
وبلاگ‌نویسی رو کنار گذاشتین شما؟
پاسخ:
سلام
خیلی وقت ه تو این فکرم که باز بنویسم ولی دل و جان یاری نمی کنن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">