دریاهنگ

آهنگ دریا

دریاهنگ

آهنگ دریا

گر در طلب گوهر کانی، کانی
ور در هوس لقمه نانی، نانی
این نکته رمز اگر بدانی دانی
هرچیز که در جستن آنی، آنی

*مولانا*

طبقه بندی موضوعی

همه دلخوشی ها...

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۵ ب.ظ

یاحق...



کاش می شد چیزهای دوست داشتنی را یک جا، همه با هم داشت. مثلا همان طور که در شهر خودت هستی و خانواده ات را کنارت داری، دوستان بهتر از آب روانت را نیز داشته باشی؛ مجبور نباشی برای دیدن دوستانت، زمان زیادی را صبر کنی تا ابر و باد و مه و خورشید و فلک، دست در دست هم دهند و وقتی پیش بیاید تا ببینی شان. کاش می شد هر وقت که دلت گرفت، به دوست جانت زنگ بزنی و بشنوی: کی؟ کجا؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۷
**راضیه **

نظرات  (۶)

واقعا هم کاش میشد...
پاسخ:
کاش... : (
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۰ مصطفی موسوی
این روزا همه درگیر غربت هستن
چه غربت توی خود غربت، چه دوری از اون توی وطن!
پاسخ:
امان از غربت توی وطن...
کاش
پاسخ:
ای کاااااش...
من همیشه و همه جا پیش شما هستم نکنه یادت بره هااااا !!! 💖💖💖😙
پاسخ:
یادم نمی ره خواهری : )
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۳۷ محدثه کوهپایی
دوست خوبم آرزوست...
پاسخ:
خدا بهت بده ان شاءالله عزیزم : )
چه قدر که من هم همیشه درگیر بودم با این قضیه... این که دلخوشی هام هر کدوم یه جان و من نمی تونم هم زمان همه جا باشم!
پاسخ:
کجا بودی عطیه؟!
خیلی دنبالت بودم
همه ش تو فکرت بودم این چندوقت
ویندوزم رو عوض کرده بودم و آدرس اون یکی وبت رو نداشتم
بذار برام حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">