دریاهنگ

آهنگ دریا

دریاهنگ

آهنگ دریا

گر در طلب گوهر کانی، کانی
ور در هوس لقمه نانی، نانی
این نکته رمز اگر بدانی دانی
هرچیز که در جستن آنی، آنی

*مولانا*

طبقه بندی موضوعی

دستمو بگیر، نذار اشتباه برم...

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ

یاحق...



معجزه این روزهای زندگی من، خیلی ناگهانی و بی آن که منتظرش باشم، خودش را انداخت وسط حال خوب این روزهایم...

درست وسط روزهایی که فکرم عجیب درگیر بود؛ درگیر این که چه ها باید بکنم و چه کارهایی را نباید انجام دهم؛ این که چه طور کارهایی را که می دانم درست نیست و انجام می دهم را کنار بگذارم؛ چه طور اعتقاداتم را وارد متن زندگی ام کنم، بی آن که کسی از دستم آزرده خاطر شود؛ چه طور وقتم را استفاده کنم که در روزگارانی که به پیری و ناتوانی رسیدم، حسرت روزهای جوانی را نخورم؛ اصلا آدم باید وقتش را چگونه بگذراند که حق آن را ادا کرده باشد و تلفش نکرده باشد؟!

حالا با وقوع این معجزه بزرگ و ناگهانی، بار سنگین تری را روی دوش هایم احساس می کنم؛ احساس می کنم خداوند این معجزه را سر راه زندگی ام قرار داده تا بیشتر به زندگی ام و شیوه زندگی کردنم فکر کنم.


پ.ن: 

دستمو بگیر، نذار اشتباه برم 

جز در خونه ت، تو بگو کجا برم؟!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
**راضیه **

نظرات  (۵)

۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۳ مصطفی موسوی
لقا التماس دعا !
پاسخ:
محتاج دعاییم برادر : )
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۳۵ محدثه کوهپایی
انقدر خوشحال شدم که اسمت در اومد...
خیلی التماس دعا عشق جان:)
پاسخ:
قسمت نبود محدثه : (
نمی تونم برم : (
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۵:۰۱ محدثه کوهپایی
واقعن:((((
خیلی ناراحت شدم:(
انشاالله که خیر باشه....

پاسخ:
ان شاءالله
خیلی برام دعا کن محدثه جان...
کدوم معجزه؟!

پاسخ:
همون که خودت می دونی...
۰۶ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۳ ✿شمیم زندگی✿
التماس دعا:)
پاسخ:
محتاج دعاییم : )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">