دریاهنگ

آهنگ دریا

دریاهنگ

آهنگ دریا

گر در طلب گوهر کانی، کانی
ور در هوس لقمه نانی، نانی
این نکته رمز اگر بدانی دانی
هرچیز که در جستن آنی، آنی

*مولانا*

طبقه بندی موضوعی

لیلة القدر خیرٌ من الف شهر

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ب.ظ

یاحق...


نمی دانم از کهولت سن است یا این که واقعا زمان، زود می گذرد! انگار همین دیشب بود که با شوق و ذوق اولین سحر ماه مبارک رمضان را چشیدیم. باورم نمی شود که به این زودی شب های قدر از راه رسیدند.

سال گذشته همین موقع در وبلاگ خدابیامرزم در بلاگفا، نوشته بودم که هر سال منتظر شب های قدر بودم اما امسال نه؛ هر سال هیچ دعایی برای خودم نداشتم اما امسال دارم...

راستش را بخواهید، امسال هم منتظرش نبودم اما بر خلاف پارسال، هیچ دعایی برای خودم ندارم؛ یعنی دعای مشخص و ویژه ای ندارم؛ از شما چه پنهان، مشخص و ویژه دعا کردن، به من نمی آید؛ برآورده نمی شود و اگر هم بشود، شرایطی پیش می آید که از دعاکردن آن زمانم پشیمان می شوم. ناگفته نماند که می گویند، عوض دعاهایی که می کنی و برآورده نمی شود، برایت اجر اخروی می نویسند.

القصه که بهترین شب های سال از راه رسیدند و ای کاش، غفلت نکنیم؛ ای کاش قدر این شب های بزرگ را بدانیم و درک کنیم که شبی که گفته اند از هزار ماه  بالاتر و برتر از، چه شبی است و چه فضیلت هایی دارد.

رجب آمد، ندای این الرجبیون سر دادند، خواب بودیم؛ شعبان، ماه پیامبر(ص) آمد، غفلت کردیم؛ حالا که درهای آسمان باز است و شیطان در غل و زنجیر، ای کاش حواس مان باشد و خوب از لحظه لحظه هایش استفاده کنیم.


+ جایی خواندم که حالا که شیطان در غل و زنجیر است، هرچه کنیم، گردن خودمان است؛ پس مراقب اعمال مان باشیم.

++ بعد از دعا برای فرج یار، برای شفای همه بیماران دعا کنید.

+++ در پایان، وقتی اگر باقی بود، منِ سراپا تقصیر را هم از دعاهای تان بی نصیب نگذارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴
**راضیه **

نظرات  (۵)

چه جالب! یادمه اون پست پارسالتو! این یعنی یک سال از آشناییمون گذشته!
این قافله ی عمر عجب می گذرد!
وقتی وارد بیان می شم نمی تونم آدرس اون یکی وبلاگمو بذارم ولی یه سری ام به اون جا بزن! داره تار عنکبوت می گیره کم کم از بس هیشکی بهش سر نزده!
التماس دعا
پاسخ:
چه خوب که یه سال ه دوست منی عطیه جان : )
چشم حتما : )
محتاج دعاییم عزیزم
التماس دعا ...
پاسخ:
محتاج دعاییم بانو ...
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۱ نیمه سیب سقراطی
منم ! منم امسال هیچی نداشتم بگم !
مینرسم ! میترسم بگم و نشه و کافر شم :|
پاسخ:
نترس دوستم!
اگه چیزی رو گفتی و نشد، منتظر بهترش باش : )
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۰ خانم گلآبی
شدیدا التماس دعا :)))
پاسخ:
حتما
ما هم شدیدا محتاج دعاییم : )
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۵ آقای سر به هوا ...
سلام
پست آخرتو خوندم ! سبک نوشتنت رو دوست دارم
اگر با تبادل لینک موافقی منو با عنوان " دلنوشته های آقای سر به هوا " لینک کن و بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم
راستی ! یادت نره عنوان لینک + آدرس وبت رو برام بفرستی
منتظرتم
پاسخ:
نوشته شما هم دلنشین بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">